måndag 3 maj 2010

kaffe med dopp

Ny kaffekanna - igen....det är andra gången jag får köpa en ny sådan....men inte den sista gissar jag.... Well, tur att de finns att få tag på, det är jobbigt om man skulle vara tvungen att köpa en ny bryggare varje gång.. Nescafé skulle då snart bli mitt nya favoritkaffe... så illa är det faktiskt inte.

Ja, den utflykten i komination med byte av dotterns avslutningsklänning samt inköp av helgens kalaspresent, tog halva dagen. Resten tillbringades med att tvätta och äta lunch innan det var dags att hämta barnen. Senare strålade vi samman med maken på badhuset där vi sen blev kvar till närmare 19.30...... lite sent men ungarna hade verkligen kul. Ett par klass/dagiskompisar var också där vilket förstås inte gjorde saken sämre! Dock tror jag att makens outtröttliga lek med dem i det kalla vattnet var det de uppskattade mest:), jag är ju i de sammanhangen inte(dock i väldigt många andra förstås) så mycket att hänga i gran... Förhoppningsvis kan maken hänga med oftare!

Inga kommentarer: