måndag 10 maj 2010

Japp, då har lilla B äntligen kommit till världen!!! Fick ett glädjande sms imorse:) Ser fram emot besked om namn och andra viktigheter snarast! Välkommen lilltjejen!

Här i Farsta rullar vardagen på;)
Plockade fram symaskinen idag.....inte för att inspirationen att at tag i den gamla laga-högen kom över mig utan snarare för att jag gärna vill kunna använda mina nya jeans..... Som tur är lyckades jag ändå beta av de roligaste sakerna i laga-högen när jag ändå var på g så bara det skulle ju nästa kunna legitimera köpet av jeansen förutom att jag behövde dem:)

En sådan här grå dag vill jag helst sitta inne och kura men jag måste ta en tur till Farsta C och uträtta ett par ärenden. Sonens jeans behöver lite roliga figurer för att täcka över hålen som dyker upp efter 2 veckors användning..... jag fattar inte vad den gossen gör med sina byxor!! Jag tror aldrig att dottern har fått hål på sina jeans....jag har kunnat skicka dem vidare till andra småtjejer! Men efter brorsan blir det inget att dela ut....

Jag skulle även behöva handla lite ost och mjölk och dylikt. Inget som kräver en tur till Willys men kanske ändå en något större butik än lokala konsum.... Min dagcreme är också slut(lite hastigare än besräknat då maken upptäckt dess förtjänster) så jag behöver inestera i en sån också....och på söndag väntar ytterligare ett barnkalas....så det är lika bra att klara av den biten när jag ändå är där..... ja, ingen rast ingen ro:)

Well,det är lika bra att beta av måstena!

2 kommentarer:

Tina sa...

Visst är det LB som fått en dotter? Vad hade de innan? Kul ;-). Kom på ännu mer jag behövde göra också när jag läste dina rader, sy, köpa present och ansiktskräm. Ja, får sen när det blir...

Carolina sa...

Japp! det är LB:). De har en tjej sen innan! Alltid skönt när förlossningen är avklarad...